Selasa, 6 Mac 2012

Lechithin atau Omega

Salam

Ummi pernah mencuba Lecithin bagi mengurangkan berat badan. Namun perkembangan agak lambat. Cuma ummi memang rajin ke tandas. HuhU Baru ni ada terbaca tentang Omega, ummi tak pernah try lagi. Cadang InsyaAllah akan try gak ...


Ini antara testimonial Customer Puan Norita Idris

"Alhamdulillah, saya dah dapat bentuk badan spt before. Sangat happy la kak! Omega tu rasanya lagi bagus dari Lecithin. Berbaloi la walau mahal tapi result dia superb! Lecithin slow pada saya. Nasib akak suggest omega dan herblax...memang cepat la slim! Suka!!!! Saya kurangkan lecitin cuma maintan alfalfa mcm akak ajarkan. Anyway! Thank you so much akak! Saya na order lg dua botol omega tau! Suami pulak nak!" 

Tetapi adalah ditekankan disini, bahawa pengambilan air yang banyakkkkkkkk dan serat adalah sangat penting. untuk memastikan penurunan berat badan yang effectif. 

JIka anda tanya saya does it works?? Huhu :) at least saya dah boleh muat baju lame walaupun belum longgar seperti sebelumnya at least dah boleh button. Dulu langsung takleh tutup. So saya memang akan meneruskan diet yang disarankan cara shaklee :)
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan